Η Χριστίνα Μπουτσούκη είναι Καθηγήτρια στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Logistics & Διοίκηση Αλυσίδας Εφοδιασμού».
Είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού Τμήματος του ΑΠΘ, έχει μεταπτυχιακό σε Operational Research από το Lancaster University, Management School και διδακτορικό στο Retail Marketing από το Manchester Metropolitan University, Department of Retailing.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν κυρίως στη Διαφήμιση και τη Συμπεριφορά Καταναλωτή και ιδιαίτερα στη χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση, στο ρόλο των στερεοτύπων, στην αποτελεσματικότητα των αφαιρετικών μηνυμάτων και στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία. Έχει δημοσιεύσει εργασίες της σε συλλογικούς τόμους και ακαδημαϊκά περιοδικά μεταξύ των οποίων και τα International Journal of Advertising, Journal of Consumer Behavior, Journal of Promotion Management, Communication and Research Reports, Journal of Global Fashion Marketing, Food Research International, International Marketing Review, International Journal of Retail & Distribution Management, International Journal of Humor Research, Journal of Current Issues and Research in Advertising και International Journal of Internet Marketing and Advertising.
Social Media